Berita tentang MAH myarthost.com


Masuk hari ini sudah hampir satu tahun lebih MAH atau MALAYSIAN ART beroperasi. Kini ahli MAH lebih seribu orang jika dibandingkan dengan tahun lepas hanya beberapa kerat sahaja yang mendaftar di MAH. Dapat dibanggakan kerana di MAH kini banyak penyertaan dari pelukis pelukis hebat seperti Johan Marjonid yang terkenal dengan lukisan hutannya, Hamidon Ahmed, Gopa, Pak Abu, Tajuddin dan ramai lagi. Tak kurang juga yang menjadi ahli terdiri daripada peminat seni lukis tanah air Malaysia, jadi kepada sesiapa peminat seni juga boleh mendaftarkan diri anda di MAH atau MALAYSIAN ART



Sebenarnya portal MAH masih lagi dalam pembangunan dan kerja kerja menaiktaraf sedang dijalankan, kewujudan MAH sebenarnya saya hasilkan dari minat yang begitu mendalam untuk mengumpul pelukis pelukis di alam cyber serta ingin mendekatkan pelukis bersama peminat seni di dalam satu tempat.

-------------------------------------------------------------------------------

TUJUAN saya buat portal ini khas utuk PENSENI (pelukis, penseni, sclupture dan semua yang buat benda2 seni ni) DAN JUGA TIDAK DILUPAKAN PORTAL INI JUGA UNTUK ORANG2 BIASA YANG BETUL2 MINAT SENI - KALAU DIA ORANG TAK MINAT SENI TAK KAN DIAORANG JOIN PORTAL INI )

MOTIF - Untuk mendekat kan orang orang biasa nie dengan seni - JADI SETIAP PROFILE=ORANG BUKAN SENI TAPI MINAT SENI= ADALAH HAK INDIVIDU (MASING2) NAK UPLAOD APA2 DIA ORANG SUKA (SELAGI TIDAK MELAMPAU BATAS KESUSILAAN)

DENGAN ITU - (Disebabkan space MAH takder kategori ) Saya telah mengWujudkan GROUP for artists kat MENU nanti - JADI SAYA HARAP YOU ALL SEMUA ARTISTS DAPAT JOIN GROUP ARTISTS - KERANA SAYA AKAN MENG'LINK' KAN AHLI GROUP TERSEBUT DI MENU.

Comments

Popular Posts