LATIF MAULAN YOUTUBE CHANNEL , PELUKIS MALAYSIA

LATIF MAULAN ART YOUTUBE CHANNEL

Antara Video yang disajikan di dalam saluran youtube Latif Maulan Art

Assalammualaikum dan Selamat Sejahtera kepada semua pengunjung yang melayari laman web latifmaulan.com , terima kasih kerana anda sudi hadir ke sini untuk singgah seketika, mungkin terserempak di halaman maya sewaktu mencari bahan mahupun cerita seni. Sudah terlalu lama tak update, mungkin disebabkan kesuntukan masa dan juga sibuk menguruskan kerja kerja melukis serta menguruskan laman media sosial yang lainnya. Di sini saya ingin menjemput anda semua untuk melanggan/subscribe ke halaman saluran/channel youtube saya di https://www.youtube.com/LatifMaulanArts 

Di dalam channel youtube ini saya cuba untuk kekal menyediakan sekurang-kurangnya sebuah ataupun 2 video seminggu untuk tontonan anda semua, sama ada video Time-Lapse ataupun video tips tips menjadi seorang pelukis, tips melukis mahupun tutorial melukis. Anda boleh like, share dan jika anda ada apa-apa pertanyaan mengenai seni lukis, anda boleh tinggalkan pertanyaan di dalam ruangan komen video tersebut. 

Sokongan dan juga langganan dari anda semua sedikit sebanyak dapat membantu saya untuk menghasilkan video yang lebih baik di masa masa akan datang, InsyaAllah. 
Jika anda berkelapangan boleh la melayari channel tersebut di youtube/LatifMaulanArts

Banyak video-video Time-Lapse proses pembikinan lukisan cat minyak yang telah saya hasilkan sebelum ini, sebagai contoh video Time-Lapse melukis ini:

 
 
 
 

Terima Kasih,


Latif Maulan 
Pelukis 



Comments

Popular Posts